Wednesday 11 May 2011

Tempahan Dari Ros - Pulai Mas

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...Dah lama rasanya saya tak update produk-produk yang saya buat...Semuanya gara-gara busy yang terlampau lately nie...Dan line internet pun tak berapa nak okey la sekarang nie...Tu yang membataskan saya untuk update entry kat blog nie...

Tapi tak mengapa...Hari nie saya akan cuba untuk update beberapa entry tentang tempahan yang telah saya buat...Entry kali nie saya updatekan tempahan yang dibuat oleh Ros dari Pulai Mas...Tempahan nie saya telah hantar pada Ros pada hari Sabtu, 7 Mei 2011 yang lepas...Ros nie sebenarnya kawan saya satu pejabat...Dia tempah chocolate nie untuk birthday anak kedua dia Nurin Nabihah...


Permintaan dari Ros nak yang colourful dan ini la yang saya dapat saya buat...Dan sebagai tanda ingatan dari saya untuk anaknya Nurin Nabihah, saya telah hadiahkan chocolate oreo seperti kat bawah nie...


Semoga Nurin Nabihah suka la yer...Dan saya juga berharap agar Ros berpuas hati dengan hasil yang telah saya buat...Terima kasih di atas tempahan nie...

No comments:

Post a Comment