Friday 20 May 2011

3 Box Sekaligus

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...Dah lama juga saya tak updatekan entry tempahan saya di blog nie...Sebenarnya saya sibuk dan leka uruskan blog personal saya...Hehehehehe...Nak kenal saya dan keluarga dengan lebih dekat...Boleh la ke blog nie yer...ALL ABOUT US...Klik jer kat situ...

Okey la...Tempahan nie saya dapat dah lama dah...Tapi la nie baru nak update...Tempahan dari Kak Haida, Parit Raja...Kak Haida nie kawan satu jabatan dengan saya...Memang la baik orangnya...Meh tengok apa yang Kak Haida order dengan saya...

 Yang nie ditempah untuk bagi kepada suami kesayangan dia...

 Yang nie pula untuk adik satu pejabat dengan dia...Sebagai hadiah pertunangan...

Yang nie dah tentu la untuk mama kesayangannya...

Saya ada bagi 3 box sushi yang terisi dengan 4 pieces chocolate setiap satu kepada Kak Haida...Dalam perjalanan nak balik ke rumah Kak Haida dah habiskan 2 box...Sedap katanya...Sampai tak sedar dah habiskan 2 box...Hehehehehe...Anyway terima kasih yer kak sebab order chocolate dengan saya...Nanti order lagi yer...

No comments:

Post a Comment