Friday 13 May 2011

Hadiah Untuk Mama

Assalamualaikum dan salam ceria untuk semua...Hari nie saya nak updatekan tempahan dari Hidayah kawan satu pejabat saya...Dia nak bagi chocolate nie untuk mama kesayangan dia...Chocolate nie Hidayah poskan kepada Mama dia yang duk kat Sungai Buloh, Selangor...

Okey, meh kita tengok chocolate yang saya buat untuk tempahan kali nie...


Saya ada bertanya kepada Hidayah kenapa just order yang simple macam nie...Dia cakap chocolate yang berbentuk Love nie dah menunjukkan dah yang dia nak expresskan rasa sayang tu kepada Mama dia...Dan daripada gambar tempahan nie, saya dapat 2 lagi tempahan yang sama macam nie dari seorang kawan...Syukur alhamdulillah...

Terima kasih yer Hidayah di atas tempahan nie...Nanti jangan segan silu tempah lagi yer...Hehehehe...

No comments:

Post a Comment