Tuesday 17 January 2012

Entry Pertama Tahun 2012

Assalamualaikum...Dah lama rasanya tak update entry dan paparkan hasil kerja saya di blog yang satu nie...Sepanjang bulan Disember dan awal bulan nie saya memang agak sibuk...Menguruskan macam-macam hal dan syukur segalanya telah dapat diuruskan dengan sempurna...

Dan hari nie saya mengambil peluang untuk memaparkan beberapa hasil kerja saya sepanjang kesibukan saya dalam 2 bulan ini...

 




Itulah antara hasil kerja saya...Terdapat juga order yang simple-simple yang saya buat...Memenuhi hasrat kawan-kawan dan saudara mara...Tapi saya tak sempat pula nak ambil gambar...Insyaallah next time saya akan lebih alert untuk mengambil gambar yang chocolate yang saya hasilkan...

Untuk mereka di luar sana yang berminat untuk menempah homemade chocolate boleh la hubungi saya di talian 013-7660226...Saya juga menyediakan pakej untuk goodies bag...Harga masih boleh dirunding...Insyaallah saya akan menyediakan yang terbaik seperti kehendak pelanggan...

No comments:

Post a Comment